castafiore

2.11.06

castafiore

Ola a todos!
O primeiro, moitas grazas por visitar o meu blog. Estouno facendo en clase de técnicas de expresión escrita no meu instituto e espero que vos gusten as cousas que poña. Podedes escribir comentarios sobre o que queirades e, así, compartir comigo e cos meus visitantes as vosas opinións. "Castafiore"... ¿por que? Pois, mirade, custoume bastante pensar nun título para o meu blog. Pero a miña irmá, que ás veces ten boas ideas, recomendoume este. Resulta que un amigo chámanos ás dúas "as irmás Castafiore", pois Castafiore é un personaxe de Tintín que, coma miña irmá e mais eu, canta.
Sobre este personaxe de cómic podedes (como sobre moitas máis cousas) atopar información en internet.
Pois nada máis, espero que disfrutedes o tempo que pasedes no meu blog. Un saúdo.

Etiquetas: ,

4 Comentarios:

  • At 1:02 p. m., Blogger Coral said…

    olaola lucia!!!

     
  • At 10:00 p. m., Blogger Sara said…

    Ola Lucia!
    Bueno dechesme envexa, asi que esu tamen fago un blog.
    Estan linkeada ok? Bueno espero que che vaia ben, e esmeeeraaateee que si non xa sabees!!!!
    xa seguiremos coa traduccion, bicos!

     
  • At 10:01 p. m., Blogger Sara said…

    Por certo pasate xP

     
  • At 11:43 a. m., Blogger galiza_libre said…

    ola lucia!k tl? x fin tiven tempo de deixarte un comentario, aias polo teu no apartado de "family guy".bEña segue asi bicos..............................A...........B..........E..........L

     

Publicar un comentario

<< Páxina de inicio