castafiore

14.12.06

Recuperemos a inocencia

Din que as persoas que mellor saen nas fotos son os nenos e os vellos. Se o pensas, é verdade. Mirando a foto dun neno velo moi inocente e natural, e a un vello, tamén. Non sei por que as idades medianas nos complicamos tanto nas fotos para que ao final saiamos tan pouco naturais. E se non, non estamos satisfeitos case nunca.
Pensei neste tema ao mirar esta foto de cando era pequena. Recordo o momento na que ma fixeron.
Estabamos nun aniversario xogando, eu tiña oito anos. De pequena sempre levaba un diadema porque me molestaba o flequillo, e despois seguín levándoo (cando xa non o tiña) porque me acostumara.
Pero nese momento saqueino para colocalo ben. E nese momento fixéronme a foto.
Paréceme un exemplo claro do que estaba a falar. Sen planealo, no mesmo instante no que mirei á cámara, fixéronme a foto. Curiosamente, non saio sorrindo. De pequena sempre sorría nas fotos, este é outro dato polo que sei que non o planeei. E é das fotos que máis me gustan das que teño.
Creo que, polo menos de vez en cando, deberiamos recuperar esta inocencia que perdemos.

Etiquetas: , ,

3 Comentarios:

  • At 6:25 p. m., Blogger @nK@p!@&t-0n€ p!€c€ said…

    Ola Lucía!
    Tes razón cando dis que se non pensas que che están a sacar unha foto ésta sae mellor, nunca o pensei!
    De agora en adiante cando me vaian sacar unha foto intentarei pensar noutra cousa(je,je).
    Saúdos e sorte co teu blog, que está moi ben!

     
  • At 7:02 p. m., Blogger Lucía said…

    Alégrome moito de que vos guste o meu blog, e espero que o continuedes visitando...ja,ja
    Eu diríavos algo sobre as vosas entradas pero xa sabedes que sobre estes temas eu non sei moito...
    Pois nada máis, ata mañá!

     
  • At 3:18 p. m., Anonymous Anónimo said…

    Gústame moito o teu blog e sobretodo esta fotoXD. espero que continuas escribindo asi de ben.
    Moitos bicos!

     

Publicar un comentario

<< Páxina de inicio